تفسیری از بازار رنج

  • 2021-02-4

ویلیام پینچون ، نخستین جد استعماری توماس پینچون ، رمان نویس ، شخصیت اصلی در اسکان اولیه نیو انگلستان بود. او همچنین کتابی را نوشت که به دست پوریتانی ها که علیه آن به آن زد ، یکی از اولین کسانی بود که در خاک آمریکا ممنوع و سوزانده شد. دانیل کرون کاوش می کند.

منتشر شده

11 نوامبر 2015

برای بارگیری تمام تصاویر قبل از چاپ ، از طریق کل صفحه حرکت کنید.

پرتره ویلیام پینچون ، که به عنوان قسمت اصلی پوریتان در انگلیس و نیو انگلستان (1896) توسط عزرا هویت بینگتون - منبع معرفی شده است.

در 16 اکتبر 1650 ، دادگاه عمومی بوستون اعدام کننده شهر را احضار کرد. مانند نام او ، افکار اعدام کننده در حالی که او بعد از ظهر راهی بازار شد ، بعد از ظهر ، به دور از گال های بوستون مشترک ، در تاریخ گم شده است. با این وجود ، عقل حاکی از آن است که حتی مردی که به رکود راکت اعدام شده است ، باید لبخندی از تسکین در این مورد ، چنین روز عجیب و غریب و بی سابقه ای داشته باشد. یک روز کاری معمولی برای متخصص مرگ و میر حرفه ای ، هنگامی که به وظیفه تحت فشار قرار می گرفت ، معمولاً مستلزم گرد و غبار از نردبان قدیمی می شد ، یک طناب خوب را از بین می برد و در نهایت یک شستشو را به دور گردن یک زندانی می کشید. امروز نه. امروز ، دادگاه عمومی ، که تا به حال از قدرت تأثیرگذار نمادگرایی آگاه بود ، اعدام کننده بوستون را به یک کار نسبتاً نسیم متهم کرده بود. او قرار بود مشعل را به هم بزند ، به یک شهر رسمی شهری از یک اعلامیه عمومی گوش کند ، و سپس ، با گوست تئاتر ، شمع هایی از قیمت شایسته رستگاری ما را به آتش کشید. 1

"تحقیرآمیز!"روز گذشته دادگاه این کتاب را صدا کرده بود.

مطمئناً محرومیت های پیتی ، اما مواردی که دارای پیامدهای فوری و ماندگار هستند. در واقع ، قیمت شایسته ، نوشته شده توسط نخستین جد استعمار این رمان نویس توماس پینچون ، طول عمر یک میفلی بوستون را داشت. یک ناشر لندن اولین و تنها نسخه "حجم کوارتو کوچک از صد و پنجاه و هشت صفحه" را در اوایل سال 1650 منتشر کرد. 3 تا تابستان راهی بوستون شد. چند ماه بعد ، مخزن های این کتاب همه آن را از بین بردند. آنچه که اعدام کننده بوستون شروع کرده بود ، جنرال عدم تمایل با قرن های بعد با Aplomb به پایان رسید. فقط چهار نسخه از کتاب وجود دارد.

البته قیمت شایسته امروز به اندازه کافی بی ضرر می خواند. به حقیقت گفته می شود ، یک خواننده مدرن فقط نیاز به ترس از کسالت از تفسیر پینچون در مورد منشأ فیض دارد. با این حال ، برای مقامات پیشرو در دولت خلیج ماساچوست ، این یک متن موذیانه بود ، یک تمرین در بدعت - یکی از روحانیت پوریتانی معتقد بود که قادر به پرتاب مستعمره جوان و آسیب پذیر خود به هرج و مرج غیرقابل برگشت است. پینچون ، یک شخص غیرمستقیم برجسته با حوزه انتخابیه فداکار ، به اندازه کافی کاریزماتیک بود تا از جنبشی شبیه به دلهره ضد آنتینوم که تقریباً مستعمره را در دهه گذشته به زانو درآورد ، الهام بخشد. علی رغم جایگاه بلند او در جامعه نیو انگلستان ، پینچون و کتاب او به سادگی باید بروند. بحث و جدال متعاقب ، که در چارچوب زندگی پینچون قرار گرفته است ، کاملاً رابطه تنش بین مردم استعمار نیو انگلستان ، کلیسای آن و وضعیت آن را کاملاً محاصره می کند.

dsdd

برای بارگیری تمام تصاویر قبل از چاپ ، از طریق کل صفحه حرکت کنید.

جزئیات مربوط به نقاشی دیواری ایجاد شده در سال 1937 توسط Umberto Romano برای دیوارهای اداره اصلی اسپرینگفیلد ، اکنون مشترک المنافع ساختمان دفتر دولتی ماساچوست. این پانل خاص تحت عنوان آقای پینچون و اسکان اسپرینگفیلد است. توجه داشته باشید که مرد به پایین سمت راست نگاه می کند که به نظر می رسد نوعی دستگاه تلفن هوشمند است - منبع (NB: دامنه عمومی نیست).

از بسیاری جهات ، ویلیام پینچون پدر بنیانگذار فراموش شده استعمار نیو انگلستان است. گرچه امروزه عمدتاً نامشخص است ، اما هیچ گونه رد نمی شود که او دست خود را در سراسر شرکت از بدو شروع کرده است. پینچون که در حدود سال 1590 متولد شد ، از یک خانواده قدیمی و معتبر آمد. وی صاحب یک زمین قابل توجه در اسپرینگفیلد ، اسکس بود ، جایی که به عنوان یک کلیسای کلیسایی خدمت می کرد - یک موقعیت غیرقانونی ، که معمولاً توسط مجاهدین برجسته برگزار می شد ، که نماینده این لائیسها در جلسات رسمی کلیسای آنگلیکن بود. 4 مشخص نیست که چه زمانی پینچون شروع به ارتباط با Puritans کرد ، اگرچه به طور گسترده ای برگزار می شود که تا دهه 1610 او با بسیاری از اصلاح طلبان تأثیرگذار 5 دوست شده بود ، بیش از معدودی از آنها از عزیمت به آمریکا حمایت می کردند.

بلافاصله پس از ورود به سال 1630 ، پینچون به یافتن و اداره شهرک در راکسبوری - اکنون روکسبوری ، ماساچوست کمک کرد. در 14 مه 1636 ، او به همراه تعداد انگشت شماری از پوریتان های پیشگام ، مستعمره را برای تأسیس مزارع آگاوام رها کردند. از ابتدا ، وی در آنجا به عنوان دادرس خدمت می کرد و بر اختلافات محلی و امور حقوقی نظارت می کرد.

دیری نگذشت که آگاوام با شهرکهای همسایه انگلیسی خود شروع به کار کرد. مستعمره پینچون که در بین مرزهای ماساچوست و کانکتیکات واقع شده بود ، از زمان بنیاد آن در سال 1636 به دومی وابسته بود. در طول جنگ Pequot (1636-1638) ، پینچون از به خطر انداختن توافق نامه های تجاری پر سود خود با قبایل آمریکایی بومی در نزدیکی خودداری کرد ، او را به خطر انداخت و او را به خطر انداخت و او را در اختیار داشت. شانس با افراد مسئول تلاش جنگ. این امر به ویژه در کانکتیکات ، که میزبان بسیاری از جنگهای شدید جنگ بود ، صادق بود. سرانجام ، خصومت بین پینچون و کانکتیکات منجر به آگاوام شد - که به زودی به اسپرینگفیلد تغییر نام یافت - وقتی که این دو مستعمره خطوط خود را در سال 1638 تغییر دادند. 6 با استفاده کامل از فاصله بین اسپرینگفیلد و بوستون ، پینچون به زودی سرکش خود را تقویت کردشهرت با سؤال آشکارا اقتدار دولت ماساچوست. 7

چهار سال قبل از انتشار قیمت شایسته ، هفت عضو کلونی پلیموت موضع عمومی در برابر خفه کننده کلونی خلیج در سیاست های محلی گرفتند. گرچه كلیسای و ایالت نیو انگلستان از نظر فنی از هم جدا بودند ، اما فقط اعضای كلیساهای غالب پوریتان واجد شرایط برای مواضع دولتی بودند. 8 این بسیاری از اعضای جامعه استعماری - به ویژه پرسبیتری ها - را از هرگونه احساس نمایندگی در مستعمرات خانگی خود محروم کرد. این مردان نه تنها ، همه آنها شهروندان انگلیسی ، برای حمایت از وزیران پوریتانی که اساساً با آنها مخالف بودند ، باید مالیات بپردازند ، بلکه مجبور شدند با مقررات محدود کننده شهروندی موافقت کنند ، که آنها معتقد بودند که آشکارا از قانون انگلیس سرپیچی می کنند. 9 در پاسخ به این امر ، رابرت کودک و شش نفر دیگر در سال 1646 دادگاه عمومی را با تدوین و دادخواست ارائه دادند.

در مارس 1647 ، پینچون ، به ظاهر غیرقابل توصیف ، با مشاوره در مورد این موضوع به دولت جان وینتروپ نوشت. سخنان او به شدت به آنچه می تواند به یکی از مضامین ضمنی در قیمت شایسته تبدیل شود ، اشاره کرد. با توجه به یک بحث و جدال معاصر در اسکاتلند ، پینچون نه تنها به فرماندار یادآوری کرد که مستعمرات آمریکایی همچنان مشمول حقوق انگلیس هستند ، بلکه او همچنین از شایستگی های تحمل معقول مذهبی حمایت می کند:

برای پارلمان ، هیچ گونه اطمینان از دولت كلیسا نمی تواند در جزئیات آن به عنوان تنها راه مسیح فرماندهی شود ... اما واقعاً در جایی كه زله خدایان جلال و خردمند خدایان به هم پیوسته اند: دنیایی از بن های خوب توسط وزیران خدادادیحتی در انگلیس که هیچ چهار نظم و انضباط خاصی نداشته است. 10

به دلایل واضح ، انتقاد پینچون از دولت استعمار بلافاصله بحث برانگیز بود. مشکلات واقعی او آغاز شد ، با این حال ، لحظه ای که او توجه خود را به شکست روحانیت ماساچوست تبدیل کرد.

برای بارگیری تمام تصاویر قبل از چاپ ، از طریق کل صفحه حرکت کنید.

صفحه عنوان به ویلیام پینچون از قیمت شایسته رستگاری ما (1650) - منبع.

مورخان مطمئن نیستند که دقیقاً چه زمانی ، پینچون شروع به نوشتن قیمت شایسته کرد. فرآیندهای رشد معنوی و فکری در پشت کتاب نیز یک رمز و راز باقی مانده است ، هرچند که پینچون بعداً اعتراف کرد که آن را به عنوان سنتز انواع نوشت ، با ترکیب موعظه ها و کتابهای ساخته شده توسط تعداد انگشت شماری از پوریتن های جنجالی اما غیر سنگین: عمدتا آنتونی ووتون و ههآورده در. همانطور که مورخ مایکل وینسی در مقاله خود با عنوان "ویلیام پینچون دوباره مورد بررسی قرار گرفت" ، قیمت شایسته یک دستاورد باورنکردنی برای مردی است که احتمالاً به یک کتابخانه جامع کلامی در مستعمرات دسترسی نداشته است. این امر با اشاراتی به متون باطنی ، نشان می دهد که پینچون سالهای آخر خود را در انگلستان صرف جمع آوری منابع برای تقویت استدلال های حاملگی کتاب بحث برانگیز خود کرد. مبادا کسی قصد خود را برای قیمت شایسته سوء تفاهم درک کند ، او خلاصه این استدلال های طولانی مدت را در یک پاراگراف واحد در صفحه عنوان کتاب خلاصه می کند:

قیمت شایسته بازخرید ، توجیهی ، و ج. ، از برخی خطاهای رایج. و اثبات: 1. این که مسیح برای ما آن عذاب های غیرقابل تحمل غضب خدا ، که معمولاً به آنها جهنم می گویند ، برای ما رنج نمی برد تا روحهای ما را از آنها بازخرید کند. 2. این که مسیح گناهان ما را از طرف خدایان تحمل نکرد ، و به همین دلیل او نفرین قانون را برای آنها تحمل نکرد. 3. این که مسیح ما را از نفرین قانون بازخرید کرده است (نه با تحمل لعنت مذکور برای ما ، بلکه با قیمت رضایت بخش از ضمنی ؛ یعنی با پرداخت یا انجام به پدرش که چیزهای ارزشمندی ارزشمند از اطاعت او ، که در آن او را انجام می دهد. فداکاری Mediatoriall از ضعف اصلی بود.

براساس نامه ای که در ماه های بعد توسط پنج وزیر برجسته نیو انگلستان به عنوان پاسخی به گروهی از هواداران انگلیسی پینچون نوشته شده است ، این پاراگراف به تنهایی به اندازه کافی ثابت شده است که باعث افزایش خشم دادگاه عمومی شود. در این نامه آمده است که دادگاه برای اولین بار در جلسه سه ماهه خود در اکتبر 1650 این کتاب را دریافت کرده است. "در همان زمان" ، آنها می نویسند ، "یک کشتی در بندر آماده بود تا بادبان را برای انگلیس تنظیم کند."دادگاه ، آنها ادامه می دهند:

با درک صفحه عنوان مبنی بر اینکه مطالب کتاب بی نظیر است ، و تحقیرآمیز ، هم به عدالت و هم به لطف مسیح ، [نگران این است که این کتاب تحت نام یک آقا جدید انگلیسی منتشر شود ، ممکن است بسیاری از آنها فکر کنند که این فکر کنندنیو انگلستان همچنین در کمک هزینه چنین ناهنجاری های گزاف موافقت کرد. 11

احتمالاً دادگاه قبل از سوزاندن آن ، كل كتاب Pynchon را نخوانده است. از نظر آنها ، صفحات افتتاحیه آن به اندازه کافی با بدعت برای شایستگی اقدامات فوری بسیار زیاد بود. با توجه به این موضوع ، دادگاه تضمین کرد که کشتی فوق الذکر ماساچوست را بدون قیمت شایسته ترک کرد. در عوض ، نامه تکذیب ارسال کرد. در آن ، دادگاه صرفاً پینچون را توبیخ نکرد. آنها متعهد شدند كه عمده فروشی از مکالمات بحث برانگیز را كه سپس در كلیسای بومی آنگلیکن و موارد فراوان در حال رشد آن اتفاق می افتد ، مقاله کنند. قدیمی انگلیس اجازه داده بود که چانه های کلیسایی خود را کم کند. نیو انگلستان همین اشتباه را نخواهد کرد.

برای بارگیری تمام تصاویر قبل از چاپ ، از طریق کل صفحه حرکت کنید.

تصویر نشان دهنده سوزاندن کتاب پینچون ، از تاریخ اسپرینگفیلد در ماساچوست ، برای جوان (1921) توسط چارلز اچ. باروز - منبع.

برای درک اینکه چرا ، دقیقاً ، دادگاه به این روش واکنش نشان داد ، نمی توان از غواصی در مباحثی که عمدتاً پوریتانیسم در اواسط قرن 17 را تعریف می کرد ، جلوگیری کرد. Puritans of Era ، چه در میهن و چه در مستعمرات ، در بعضی مواقع پارادوکس خفه کننده زندگی و کار می کردند. یکی از مهمترین تدوین ایمان ، تأکید آن بر رابطه شخصی با کتاب مقدس بود. بنابراین ، روحانیت پوریتانی مجبور شد راهی برای تشویق مردم ایمان برای خواندن متن بدون خواندن زیاد در آن پیدا کند.

در حالی که کلیسا تفسیرهای بسیار خاصی از کتاب مقدس - به ویژه آنهایی که از اصول مقدمات دفاع می کردند - تدریس و ترویج می کرد - این کار کمی برای کنجکاوی ترین و سرسخت ترین در رده های خود انجام نمی داد. هرچه متکلمان حاشیه ای بیشتر و بیشتر در برجستگی رشد کنند ، به زودی تفسیر جدید و بحث برانگیز در جامعه اقیانوس اطلس گسترش یافت. با توجه به اینکه انگلیس در حال حاضر در حال جنگ داخلی ده ساله بود-یکی از آنها حداقل تا حدودی توسط موضوعات بحث برانگیز ایجاد کرد-روحانیت استعماری شاید به طور توجیهی نسبت به آنچه که ایده ها و نوآوری های تفرقه افکنانه می دانست ، حساس بود.

اعضای روحانیت هنگام در نظر گرفتن بدعت بالقوه ، مراقب یک سری پرچم های قرمز بودند. کتاب پینچون تقریباً در مورد همه آنها افزایش یافت. اول ، او آشکارا و نامتعارف ماهیت و منشأ فیض خدا را زیر سوال برد. اکثر پوریتان های این دوره معتقد بودند که خداوند با "مجازات کردن" پسرش با گناهان خود بر روی صلیب ، انتخاب معنوی خود را با نجات هدیه داده است. در واقع ، این گناهان لحظه ای که عیسی درگذشت و به جهنم فرود آمد ، پاک شد و در آنجا "او دچار انتهای خشم [خدا] شد". برای پینچون ، مسیح به اندازه واسطه ای فداکاری نبود. به گفته مورخ فیلیپ اف. گورا ، پینچون معتقد بود: "از آنجا که گناه از طریق تجاوز باستانی آدم به جهان وارد شده بود ، اطاعت کامل مسیح از اراده پدر - که از اشتیاق و مرگ او مشهود است - و نه تحمیل پدر گناهان مردان به او، منتخب را از نفرین آدم بازخرید. "به عبارت دیگر ، بشر خشم خود را به خدا (به شکل انسان) تحمیل کرد ، و نه راه دیگر. بنابراین ، منتخب ، از طریق نمونه زندگی کامل مسیح ، که بر صلیب به اوج خود رسید ، نجات یافت. اطاعت ، نه رنج عیسی ، در نهایت به عنوان چاه فضل خدمت می کرد. 12

در حالی که Pynchon به صراحت این را نمی گوید، با این حال The Meritorious Price ایده هزار ساله «آثار» را دوباره روی میز قرار داد - اعتقادی که در مواجهه با رستگاری مبتنی بر گریس پرواز کرد. اگرچه Pynchon در واقع با محکوم کردن Antinomians و دیگر گروه‌های دردسرساز آناباپتیست (که در گذشته از گریس جهانی حمایت می‌کردند)، جبر را دو چندان کرد، دادگاه احتمالاً در هنگام صدور حکم اولیه خود این اختلافات را نخواند. به نظر می‌رسد دادگاه صرفاً بر اساس مهر چاپ شده در صفحه عنوان، از متن استنباط کرده است که هر کسی، اگر با تقوا زندگی کند، ممکن است به جای دریافت فیض، آن را دریافت کند. این دومین تخلف بزرگ پینچون بود. بسیاری از کسانی که The Meritious Price را می‌خواندند، این باور را با مفهوم منتخب روحانی ناسازگار می‌دانستند.

سرانجام، انگیزه های پینچون مورد انتقاد قرار گرفت. در طول فرآیند دادگاه، مشخص شد که نویسنده معتقد نیست روحانیت ماساچوست انحصار تفسیر کتاب مقدس را در اختیار دارد. همانطور که گورا می نویسد، پینچون شدیداً به این اصل اعتقاد داشت که «هیچ مردی - چه وزیر و چه قاضی - معصوم نیست و بنابراین [هیچ مردی حق نداشت] هنجارهای کلیسایی یا اعتقادی را بر فردی تحمیل کند که در غیر این صورت توسط وجدان خود هدایت می شود». 13 به گفته مورخ مایکل وینشیپ، این موضع خاص همان چیزی است که در نهایت کتاب پینچون را لعنت کرده است. مریتوریوس پرایس مستقیماً با آنچه روحانیون ماساچوست به عنوان «دخالت مشکل‌ساز افراد غیر روحانی در نزاع‌های الهیاتی حرفه‌ای» می‌دانستند صحبت کرد. 14

به هر حال، هیچ یک از استدلال های پینچون جدید نبود. پینچون در کارهای بعدی به همین میزان اعتراف کرد. واتن و براتون، بزرگ‌ترین تأثیرگذاران پینچون، هر دو سال‌ها قبل الهیات مشابهی را ترویج کردند. با این حال، تا حد زیادی به لطف وضعیت حرفه ای آنها، هیچ یک مانند بنیانگذار اسپرینگفیلد، کتابهای مربوطه خود را به طور خلاصه رد نکردند. اگرچه پینچون یکی از اعضای برجسته جامعه ماساچوست بود، اما با این وجود فردی غیر روحانی الهیات بود. وقتی کارش را منتشر کرد، از یک خط عبور کرد.

فرماندار جان اندیکات و شورای او این را به وفور در نامه ای که در 20 اکتبر 1652 به یکی از مدافعان پینچون به نام هنری وین نوشتند، به وضوح بیان کردند. شورا با اشاره به این که «وزرا در هر چهار حوزه قضایی» این کتاب را بدعت آمیز تلقی کرده بودند، با این وجود متأسف شد که مجبور شد علناً پینچون را شرمنده کند، مردی که در اسپرینگفیلد مورد احترام قرار می گیرد. نامه ادامه می‌دهد که او احتمالاً از سرزنش اجتناب می‌کرد، «اگر قضاوتش را برای خودش نگه می‌داشت، همانطور که به نظر می‌رسد بیش از سی سال انجام داد». با این حال، هنگامی که پینچون «کتاب‌های اشتباه خود را در میان ما منتشر کرد تا ایمان کسانی که ممکن است آن‌ها را بخوانند به خطر بیفتد... ما وظیفه خود را بر عهده گرفتیم و معتقدیم که از طرف خدا فراخوانده شده‌ایم که بر اساس آن علیه او اقدام کنیم». 15

برای بارگیری تمام تصاویر قبل از چاپ ، از طریق کل صفحه حرکت کنید.

اسلاید فانوس ترک خورده که پرتره ای از ویلیام پینچون را نشان می دهد - منبع: کتابخانه عمومی توماس کرین (CC BY-ND).

علاوه بر سوزاندن کتاب پینچون، دادگاه عمومی همچنین یک الهیدان به نام جان نورتون را مأمور کرد تا یک ردیه رسمی بنویسد. آنها سپس پینچون را احضار کردند تا در می 1651 در دادگاه عمومی حاضر شود. او گفت: «من در کتابم آنقدر از قیمت و شایستگی رنج‌های [مسیح] صحبت نکرده‌ام که باید می‌کردم». 17 دادگاه عمومی پشیمانی مرد را پذیرفت، اگرچه قضات خواستار حضور مجدد او در اکتبر سال بعد شدند. آنها 100 پوند وثیقه تعیین کردند. این بار پینچون فرار کرد.

همانطور که معلوم شد ، او قبلاً برنامه هایی را برای بازگشت دائمی به انگلیس ساخته بود. در آنجا بود که دستکش پینچون واقعاً خاموش شد. او که دیگر توسط سیاست های محدود کننده ماساچوست در مورد غیرقانونی ، بازگردانده نشده است ، وی به سرعت کتاب دیگری را در سال 1652 منتشر کرد. در این اثر-با عنوان کنیسه یهودی-پینچون روحانیت نیوانگلند را به کار گرفت تا با ایده های بنیادی خود خیلی دور از آموزه های پذیرفته شده باشد. درباره "مقدسین قابل مشاهده". 18 با انجام این کار ، پینچون به گروهی رو به رشد مخالفان پیوست که با ماهیت محدود کننده عضویت در کلیساها در مستعمرات مشکل داشتند. و پینچون تازه شروع به کار کرد. در زمان درگذشت وی در سال 1662 ، او کارهای متعددی را منتشر کرده بود ، از جمله پاسخ رسمی به توهین نورتون تحت عنوان گونه ای از قیمت شایسته رستگاری انسان. اگرچه پینچون استدلال های اصلی خود را در این کار صیقل داد ، اما با این وجود از این کتاب برای تأیید مجدد بحث برانگیزترین نظرات خود استفاده کرد ، از جمله مواردی که وی در دادگاه عمومی عذرخواهی کرده بود. 19

در پایان ، ایده های Pynchon در مورد ضرب و شتم و کفاره هرگز کشش زیادی به دست نیاورد. با این حال ، برای همه شکست های خود به عنوان یک متن کلامی ، قیمت شایسته ای که فقط در سایه های نخستین تاریخ خود نشان می دهد ، زنده می شود. از اوایل قرن نوزدهم به بعد ، جوامع تاریخی شروع به استفاده از متن Pynchon به عنوان پاورقی تحت اللفظی و تصویری کردند-که اغلب به عنوان "اولین کتاب ممنوعه" آمریکا به قیمت شایسته اشاره می کردند. همچنین شایان ذکر است که توماس به همان اندازه مبهم پینچون ، در طی پنج دهه گذشته توجه گاه به گاه به این کتاب را به خود جلب کرده است ، و در داستانهای کوتاه خود و همچنین در رمان کلاسیک رنگین کمان خود ، به تاریخ خانواده اش اشاره کرده است.

با این حال ، این به معنای این نیست که تأثیر قیمت شایسته کاملاً محدود به دوره های آینده باشد. در دهه های پس از مرگ ویلیام ، دفاع سرسخت روحانیت در نیو انگلستان از عضویت در كلیسای محدود سرانجام نرم شد ، زیرا دیدگاههای جدید و در حال تحول در بین لائری ها تهدید كردند كه كلیسای خود را به بی ربط لعنت می كنند. اگرچه هیچ ارتباط مستقیمی بین کار پینچون و این تغییر اساسی در الگوی استعماری وجود ندارد ، اما مورخان اخیراً این واقعیت را روشن کرده اند که پدر سلیمان استودارد ، یکی از چهره های مهم در اصلاح سیاست عضویت کلیسا ، یک بار به زندان رفتحمایت او از کتاب پینچون. این امر به "نشانه قوی" می دهد که قیمت شایسته و نوآوری های مهم استودارد "از همان ریشه های نیو انگلستان رشد کرده است". 20 اگر چنین است ، پس از آن یکی از جنبه های مهم دیگر میراث گمشده Pynchon است - یک رکورد به طور متناقض مصرف شده و در نور پاک کننده شعله اعدام کننده.

  • نویسنده : سالم اوغوراباد آيدا
  • منبع : globlenews24.site
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.